• BIST 9028.09
  • Trabzon : 13 °C

YAYLALARIMIZ GÜVENLİ, İSTERSEN BİZİMLE GEL

24.01.2018 08:55
Giresun’da yayla turizmini geliştirmek için kolları sıvayan off roadcılar ‘Yaylalar güvenli, istersen bizimle gel’ sloganıyla her hafta etkinlik düzenleyerek yaylalara çıkartma yapıyorlar.

Doğu Karadeniz bölgesinde son yıllarda yaşanan terör olaylarının turizmi ve yaylaların güvenliğini engellemediğini göstermek adına yollara düşen off-road tutkunları her hafta bir başka Karadeniz yaylasına gezi düzenleyerek yaylaların güvenilir olduğunu göstermeye çalışıyorlar.

Giresun’da 2012 yılından bu yana faaliyette bulunan ‘Çotanak Off-Road Kulübü’ kendilerini gönüllü yayla turizmi elçileri olarak adlandırıyorlar. 2012 yılından bu yana faaliyet gösterdiklerini belirten kulübün liderliğini yapan Akın Aras, ”Son yıllarda bazı terör eylemleri oldu ama biz yaylalara gitmekten çekinmiyoruz çünkü yaylalar bizim yaylalarımız. Karadeniz’e gelenler geldikleri gibi giderler. Yaylalarımız güzel ve güvenli hiçbir sıkıntı yok turistlerimiz hiç korkmasınlar hatta bizde onlara geldikleri zaman eşlik edebiliriz. Kulüp olarak ’Yaylalarımız güvenli, ,istersen bizimle gel’ diye bir sloganımızda var. Kendisi gitmeye çekinen arkadaşlarımızı, dostlarımızı yaylalarımızda eşlik edebilir, ağırlayabiliriz” dedi.

Yaylaların görüldüğü kadar uzak olmadığını kaydeden Aras, “İnsanlar dışarıdan bakınca yaylanın uzak olduğunu düşünüyor. Lakin sahilden 40 dakika sonra yaylaya çıkabiliyoruz. 40 dakika gibi kısa bir süre içinde ormanların, o geniş alanların içinde olabiliyorsun ve yeşilin her tonunu görebiliyorsun. Yatırımlar ise hızlandı, yollarımız yapıldı çok rahatlıkla arazi aracı olmasa bile yaylalara ulaşılabiliyor artık. Turizm açısında restoran ve otel gibi hizmet sektörü de yaygınlaştı” ifadelerini kullandı.

“Sosyal medyadan paylaştıkları fotoğrafları Alp Dağları zannediyorlar”
Dünyanın her yerinden takipçileri olduğunu vurgulayan Akın Aras, “Sosyal medyada da gittiğimiz yaylaları paylaşıyoruz ve istatistiklere baktığımızda da dünyanın her yerinden takip edildiğimiz ortaya çıkıyor. Bazen çektiğimiz bir fotoğrafı bize 'Bunu Avrupa’da mı çekiyorsunuz?' diye soruyorlar. Biz de hayır burası Alpler veya başka bir yer değil. Giresun dağları diyoruz ve insanlar çok şaşırıyor. Sosyal medyada aracılığı ile yaptığımız paylaşımlar sonucunda güzel geri dönüşler oluyor. İnsanlar bize buralara nasıl gidilebileceğini soruyor. Biz de onlara yardımcı oluyor hatta gelen turistlere buradaki otellerden rezervasyon bile yapıyoruz. Sosyal medya paylaşımlarımızda hem Arapça hem de İngilizce paylaşımlar yapıyoruz. Giresun’un tüm güzelliklerini Arapça ile Ortadoğu İngilizce ile tüm dünyaya tanıtmaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Yapılan yorumlardan Gümüşhane Olay Gazetesi sorumlu tutulamaz.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • USTA VE KALFALIK SINAVLARI KELKİTTE19 Mart 2018 Pazartesi 14:23
  • BİLİNÇLİ TÜKET, BİLİNÇLİ HARCA16 Mart 2018 Cuma 11:37
  • DOKA YENİ DÖNEM TOPLANTISI12 Şubat 2018 Pazartesi 09:03
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Gümüşhane Olay | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.